søndag 29. september 2013

Topp 3, GD og Utfordring #3 og Candyvinner / Top 3 - a GD and Challenge #3 and a Candywinner

Hei kjære venner, og velkommen til en ny utfordring her hos My Besties Norge! Det er så gøy med så mange deltagere - takk til alle dere som deltar! - Prosjektene deres er til stor inspirasjon. I dag er posten kjempelaaaang, så ta deg en kopp kaffe / te og sett deg godt til rette :-)
Først av alt må vi kåre en top 3 liste og denne gangen er det bare å gratulere: /

Hello dear friends, and welcome to a new challenge here at My Besties Norge. We are thrilled that so many of you join our challenges! - Thank you!! - Your projects inspire us! Todays post is looooong!! So grab a cup of coffee / tea and find a comfy chair:-)

First of all we have to pick a top 3 list! - and the DT congratulates:
Nr 1 VINNER / No 1.WINNER - 

#22 Elena 
3 stk valgfrie Sherri Baldy digis / 3 pcs Sherri Baldy digis of your choice.
Her har du et merke til bloggen din hvis du vil ha /  Please grab the badge for your blog if you like!



eller denne /  or this one:


Nr 2 / No 2
 2 stk valgfrie Sherri Baldy / 2 pcs Sherri Baldy digis of your choice.
Nr 3 / No 3 - 
 1 stk valgfrie Sherri Baldy digis / 1 pcs Sherri Baldy digis of your choice.
Her har du et merke til bloggen din hvis du vil ha /  Please grab the badge for your blog if you like!


eller denne /  or this one


og vår Gjestedesigner til neste utfordring hvis hun vil - går til:
/ and we have picked one person who may be our Guestdesigner next challenge if she wants to, and GD Spot goes to: 

Og hun leverte inn denne fantastisk vakre klokken  / and she entered with this fabolous altered clock.


+ du får 1 stk valgfritt Sherri Baldy digis / + you get 1 pcs Sherri Baldy digis of your choice.

Gratulerer så my jenter - Vinnere og GD send meg en epost med digivalgene deres. Skriv plassering + Utfordring nr #XX  i emnefeltet /

Congratulations Girls - Winners and GD please email me with your digichoices.
Please put your placement  +  Challenge no #XX in the subject field.
Email adress: post@scraproom.no
(or send a PM on Facebook; Eva Gro Røsok)

-------------------------------------------------------------------

GJESTEDESIGNER / GUESTDESIGNER SPOT

Vår GD denne uken Marit, har laget dette flotte bok kortet: / Our GD this week, Marit  have made this stunning book card: 

Besøk gjerne bloggen hennes for mer info. / For more informations visit her blog.

(sorry - no translation on this bio, but you can use the translation button on the left, in the sidebar)

Og her har hun fortalt litt om seg selv: 
Mitt navn er Marit Pedersen og jeg begynte å lage kort i begynnelsen av 2007. Som mange andre med denne hobbyen startet jeg med å lage album til barna og var derfor på jakt etter inspirasjon til albumene jeg hadde planer om å lage. Jeg fikk laget noen sider inntil jeg oppdaget at det fantes nydelige kort på nettet, laget med bruk av stempler, fantastisk fargelagt og pyntet - jeg var solgt! Og det har jeg vært siden.
På nettet er jeg nok mest kjent som "Hermine/Hermine7" og jeg har publisert det jeg lager på bloggen "Hermines hjørne" (http://hermineshjorne.blogspot.no/) og på ulike forum i seks år. Jeg har deltatt på en del utfordringsblogger og også vært så heldig å vinne enkelte ganger. Men noe av det mest utfordrende og spennende jeg har deltatt på som kortlager var NM i 2007 hvor jeg kom til semifinalen.

Jeg er veldig stolt og glad over å bli spurt om å være gjestedesigner på My Besties Norge. Jeg hadde ikke sett disse søte stemplene før jeg fant denne nye utfordringsbloggen på nettet, og for meg passer det godt å lage kort med disse motivene. Stilen min heller nok mest mot søte motiv med mange detaljer.

Kortet jeg har laget som gjestedesigner er laget som et lite bok-kort med flere lag av papir. Jeg har brukt dies for å lage "bok-sidene". Motivene er fargelagt med H2O og akvarellblyanter og tilslutt påført stickles. For en som elsker å fargelegge stempeltrykk var disse motivene midt i blinken. Kortet er pyntet med die cuts, servietter, osteklut, perler, blonder og pyntenål. 

Tusen takk for at jeg fikk være gjestedesigner hos My Besties Norge!
---------------------------------------------------------------
Candyvinner / Candywinner
Så kommer det som mange av dere har ventet på:-)
Vår Candy vinner!!!! - Takk til alle dere som har deltatt!! Vinneren er trukket av Random.org 
og er: /

Then it`s time for something that many of you have been waiting for. Our Candywinner!!!
A big thanx to all of you that have participated!The winner is chosen by Random.org and is:

  Za Ovinkom - who placed her comment on the 11.th of September

Gratulerer så mye - send adressen din på epost til meg på post@scraproom.no skriv Candyvinner i emnefeltet. /  Congratulation!! Please send me your address on:  post@scraproom.no please write candywinner in the subjectfield. Or send me a PM on Facebook (Eva Gro Røsok)

--------------------------------------------------------------

Utfordring #3 / Challenge#3


Here is some wonderful inspirations from the DT to our new challenge: 

Jeg har brukt IMG 802 With Kitty.
Jeg har fargelagt med Copic:
E000 - E00 - E93
E42 - E44
R81 - R85
W1 -W3 - W5
-------------------------------------------------------------

Ida
Jeg har brukt denne My Bestie.
Hun er fargelagt med Copics.

-------------------------------------------------------------

Tove

Jeg har brukt en søt liten fe. Du finner henne her.

-------------------------------------------------------------

Aud Kirsten 
 Jeg har brukt Messy Bestie digi Miss IMG 741.

-------------------------------------------------------------

Liv Solveig
Jeg har brukt denne digien: Besties img 906

Mona

 Motivet finner du her.
-------------------------------------------------------------
Jeg har brukt IMG981 av Sherri Baldy. Hun er fargelagt med Copic i følgende farger:
Hud / skin: E11-21-51-50- E93
Hår/ Hair: E57,55,53,50

Rosa/ Pink: RV91,93,95
Grønn / Green: YG97, G99
Brun / Brown: E43,42,41

-------------------------------------------------------------
Denne uken er oppgaven: Bruk dies - frist er 12/10 kl 20.00 - og gevinstene kommer som vanlig fra Sherri Baldy / 

This week the theme is: Use Dies - deadline is 12th of October kl 20.00 GMT+1 and our sponsor is as usual Sherri Baldy.


Husk at du kan bruke hvilke stempel du vil selv om vi liker at du bruker stempel fra Sherri Baldy. / 

Remember you can use any stamp you like,  although we love for you to use stamps from Sherri Baldy.
------------------------------------------------------------
Det var alt for denne gang, jeg håper du blir med i utfordringen vår!
Du har fram til Lørdag 12/10 kl 20.00 på deg /
That`s all for this time, I`ll hope you join us in our challenge!
You have until Saturday 10/12 (October 12th) at 20.00 hours!


HUGS

If you cant see the linkup - just leave your Blogaddress with the text "my Entry:" in the comment field



8 kommentarer:

  1. Thank you for choosing me for the Guest Designer spot! I would be thrilled to join in! Hugs Julie x

    SvarSlett
  2. Beautiful and stunning DT creations.xx

    SvarSlett
  3. Thank you for choosing me in the top 3 I'm very happy and Julie your card is amazing good luck!

    Great job for the DT créations ! very inspiring!

    SvarSlett
  4. Congratulations for everybody who won. And what a beautiful DT-cards have you make ladys, they are very nice.
    Greetings from Anita

    SvarSlett
  5. Gratulerer til topp 3 og til Julie med GD plass ! / Congratulations to top 3 - and Julie with the GD spot!
    Klem / Hugs

    SvarSlett
  6. WOW thanks for select me winner! I can´t belive, because there are very talented works.........And the DT inspiration cards...............uffff...........awesomes..........Thanks again. Elena.

    SvarSlett
  7. Beautiful DT-cards!
    Hugs, Wendy

    SvarSlett
  8. Functionally fake watches uk speaking, the Nixie Time Zone Clock is a machine that uses vintage (but new-old-stock) glowing in-line numerical fake Breitling indicator tubes — mostly known as “Nixie tubes” — to indicate the current time (and date) in five of the fake Omega world’s time zones (Dubai, Taipei, New York, London, and Geneva). A high level of potenital customization means that buyers of fake Hublot the Nixie Time Zone Clock can opt to replace the default city names with the cities or time zones of their choosing. Even fake Cartier names of people or places can replace the city names themselves, and languages other than English can be fake Patek Philippe requested.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen, den blir lest og satt pris på!/
Thank you for leaving a comment, it will be read and appreciated!